Σάββατο 25 Αυγούστου 2012

Το μυστικό της αξιοπιστίας στο διαδίκτυο

Bookmark and Share


Οι ανεξάρτητοι αναλυτές και εμπειρογνώμονες είναι οι πηγές τις οποίες εμπιστεύονται περισσότερο οι χρήστες του διαδικτύου στη Βουλγαρία, σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη από ...
την εταιρία AMI Communications.

Ειδικότερα απολαμβάνουν την εμπιστοσύνη των επιχειρηματιών σε ποσοστό 67%, των μπλόγκερς σε ποσοστό 60% και των δημοσιογράφων και γενικά των χρηστών του διαδικτύου σε ποσοστό 60%.

Την ιστοσελίδα «Someone like me» ως πηγή πληροφόρησης για επιχειρήσεις ή προϊόντα εμπιστεύονται κυρίως οι γενικοί χρήστες του ίντερνετ και σε ποσοστό 62% τη θεωρούν αξιόπιστη πηγή. Για τους μπλόγκερς η ίδια ιστοσελίδα είναι η δεύτερη πιο αξιόπιστη πηγή (σε ποσοστό 55%) μετά τους ανεξάρτητους αναλυτές.

Οι επιχειρηματίες την κατατάσσουν στην τέταρτη θέση (ποσοστό 44%) και οι δημοσιογράφοι στην πέμπτη (ποσοστό 47%).

Ένας διευθύνων σύμβουλος που μιλά για την επιχείρησή του αποτελεί αξιόπιστη πηγή, για τους δημοσιογράφους σε ποσοστό 68%, για τους επιχειρηματίες σε ποσοστό 67%, για τους μπλόγκερς σε ποσοστό 41% και για τους χρήστες του διαδικτύου σε ποσοστό 41%.

Η έρευνα έδειξε ακόμη ότι οι τρεις σημαντικότεροι παράγοντες για την οικοδόμηση και ενίσχυση εταιρικής επικοινωνίας είναι η προσφορά ποιοτικών προϊόντων και υπηρεσιών, η σωστή επικοινωνία και η καλή συμπεριφορά προς τους εργαζόμενους.


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες!
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!
- Τα ανώνυμα σχόλια όπως "Πολύ καλό, Υπέροχο..." κλπ. ενδέχεται να μην ανέβουν για ευνόητους λόγους.