Παρασκευή, 31 Μαρτίου 2017

Κρίση πανικού: Τι πρέπει να κάνεις

Bookmark and Share

Καλησπέρα, μου έχει τύχει να νιώθω έντονη ταχυπαλμία και όταν αγχώνομαι να νιώθω ότι χάνω τον έλεγχο, συζητώντας το κατέληξα ότι μπορεί να έχω κρίσεις πανικού, πώς το καταλαβαίνουμε ότι κάποιος μπορεί να
παθαίνει κρίσεις πανικού; Σας ευχαριστώ.

Στο ερώτημά απαντά ο ψυχολόγος- ομαδικός θεραπευτής, Δημήτρης Κατσαρός.



Αγαπητέ αναγνώστη:

Όταν σας συμβαίνει να έχετε ταχυπαλμία καλό είναι να μειώνετε τις διεγερτικές ουσίες που προσλαμβάνετε: Τον καφέ, το τσιγάρο, τα τονωτικά ποτά ή ό,τι παρόμοιο με τέτοιες ιδιότητες. Αυτό βοηθά σε δεύτερο χρόνο την αναπνοή.

Αφού “πέφτουν οι στροφές” αναπνέετε με πιο αργό ρυθμό. Προσπαθήστε να μην επιβάλλετε στον εαυτό σας τη βαθιά αναπνοή και αντίστοιχα να μην επιβάλλετε την εκπνοή. Αφήστε το σύστημά σας να αναπνέει αυτόματα και να προσαρμόζετε την κινητικότητα σας με βάση την αναπνοή και όχι την αναπνοή με βάση το “τι θέλετε να κάνετε”. Αυτό είναι ένας απλός μπούσουλας αρχικά.

Σας προτείνω επίσης για να μην κάνετε σενάρια κυρίως αλλά και προληπτικά να επισκεφτείτε έναν καρδιολόγο για εξέταση τρίπλεξ. Αν όλα είναι καλά τότε μπορούμε να συζητήσουμε για ψυχοσωματικά όπως κρίσεις πανικού.



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες!
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!
- Τα ανώνυμα σχόλια όπως "Πολύ καλό, Υπέροχο..." κλπ. ενδέχεται να μην ανέβουν για ευνόητους λόγους.