Τετάρτη, 17 Μαΐου 2017

Γιατί επιβάλλεται να φάτε μία μακαρονάδα!

Bookmark and Share

Τα ζυμαρικά, ως γνωστόν, είναι από τις βασικότερες τροφές που μας προσφέρουν υδατάνθρακες και σε γενικές γραμμές συγκαταλέγονται στις παχυντικές τροφές.
Ο μύθος αυτός
θα πρέπει πλέον να ξεκαθαρίσει.


Γιατί τα ζυμαρικά, δν περιέχουν μόνο υδατάνθρακες. Περιέχουν και σίδηρο, σελήνιο, ασβέστιο, φώσφορο, πρωτεΐνες και βιταμίνες του συμπλέγματος Β (θιαμίνη, ριβοφλαβίνη, νιασίνη, φολικό οξύ), ενώ περιέχουν ελάχιστα λιπαρά, χοληστερόλη και νάτριο.

Μάλιστα, οι πρωτεΐνες των ζυμαρικών είναι υψηλής ποιότητας και εύπεπτες, γεγονός που τα καθιστά κατάλληλη τροφή για παιδιά, ενήλικες κ ηλικιωμένους.

Σε ότι αφορά τις θερμίδες, μία κανονική μερίδα ζυμαρικών 140γρ. περιέχει γύρω στις 220 θερμίδες μόνο, λιγότερο από 1γρ. λίπους, 43γρ. υδατάνθρακες και 8γρ. πρωτεΐνης.

Οι θερμίδες μιας μακαρονάδας αυξάνονται όταν μαγειρεύεται με λάδι, βούτυρο και συνοδεύεται από σάλτσα και τυρί.


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες!
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!
- Τα ανώνυμα σχόλια όπως "Πολύ καλό, Υπέροχο..." κλπ. ενδέχεται να μην ανέβουν για ευνόητους λόγους.