Σάββατο, 5 Αυγούστου 2017

Αυξήστε τον μεταβολισμό σας

Bookmark and Share


Αν θέλετε να χάσετε βάρος και να διατηρηθείτε στα κιλά που είστε, ακολουθήστε τις συμβουλές και θα εκπλαγείτε με τις μικρές αλλαγές της
καθημερινότητας που θα επηρεάζουν τα κιλά σας.Καθορίστε τις ημερήσιες
θερμιδικές σας ανάγκες. Μην φορτώνετε τον οργανισμό σας με περισσότερη τροφή από όση χρειάζεται. Πολλά και συχνά γεύματα κ μην τρώτε το φαγητό σας όλο μαζί, μοιράστε τα γεύματά σας σε πέντε ή έξι. Γιατί έτσι, το σώμα σας θα καταναλώσει περισσότερη ενέργεια για να χωνέψει το φαγητό και ο μεταβολισμός θα αυξηθεί.

Πιείτε πολύ νερό γιατί το νερό εκτός του ότι δημιουργεί την αίσθηση κορεσμού, μπορεί να αυξήσει το ρυθμό με τον οποίο καίμε τις θερμίδες. Ασκηθείτε, αν δεν γυμνάζεστε και δεν μπορείτε να εντάξετε την γυμναστική στην καθημερινότητά σας κινηθείτε όσο περισσότερο μπορείτε, χρησιμοποιείστε σκάλες, κάντε μια βόλτα ή ό,τι άλλο μάς σηκώνει από τον καναπέ και την καρέκλα.

Τονώστε το μυϊκό σας σύστημα και το μυϊκό μας σύστημα καταναλώνει περισσότερες θερμίδες από ότι το λίπος. Έτσι όσο περισσότερο μυϊκό ιστό έχουμε τόσες περισσότερες θερμίδες καταναλώνουμε. Καταναλώστε άλυπη πρωτεΐνη, π.χ. κοτόπουλο χωρίς πέτσα και σύνθετους υδατανθράκες (π.χ. προϊόντα ολικής αλέσεως, όσπρια, λαχανικά, φρούτα κτλ) γιατί με τις παραπάνω τροφές ο οργανισμός καίει περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της πέψης.

Τέλος, κοιμηθείτε αρκετά καθώς η αϋπνία δημιουργεί εντονότερη αίσθηση πείνας και επηρεάζει το μεταβολισμό σας, έτσι η απώλεια βάρους καθίσταται δυσκολότερη.





0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες!
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!
- Τα ανώνυμα σχόλια όπως "Πολύ καλό, Υπέροχο..." κλπ. ενδέχεται να μην ανέβουν για ευνόητους λόγους.