Παρασκευή, 22 Σεπτεμβρίου 2017

Τα 11 λάθη που πρέπει να αποφύγεις για να μην κάνεις κακό στο σώμα σου

Bookmark and Share

Ο κόσμος της γυμναστικής για τον ανθρώπινο οργανισμό είναι πιο πολύπλοκος απ' ότι αρχικά μπορεί να σκεφτεί κάποιος. Υπάρχουν 11 αλήθειες γύρω από τις οποίες κάποιος μπορεί να κάνει
περισσότερο κακό παρά καλό στο σώμα του όταν γυμνάζεται.Το Business Insider παρουσίασε σε άρθρο του, τις λάθος εκτιμήσεις που έχει η πλειοψηφία των ανθρώπων που γυμνάζονται.



1.Η γυμναστική είναι το μόνο που μετράει για να χάσεις κιλά
Λάθος. Ερευνες απέδειξαν ότι η σωστή διατροφή είναι το καλύτερο όπλο. Οταν συνδυάζεται και από προπόνηση, υπάρχει μεγαλύτερη βοήθεια στην απώλεια βάρους.

2.Η προπόνηση με βάρη μετατρέπει το λίπος σε μύες
Λάθος. Τα βάρη δεν θα μετατρέψουν με μαγικό τρόπο το λίπος σε μύες αλλά σίγουρα μπορούν να βοηθήσουν να χτίσεις το σώμα σου.

3.Η καλύτερη προπόνηση είναι η πρωινή
Οχι απαραίτητα. Το ίδιο καλή ώρα είναι η απογευματινή αλλά και η βραδινή. Απλά η πρωινή άσκηση βοηθάει στην ενέργεια κατά τη διάρκεια της ημέρας.

4. Οι γυναίκες που κάνουν βάρη μεταμορφώνονται σε body builder
Λάθος. Είναι απόλυτα ασφαλές για τις γυναίκες να χρησιμοποιούν βάρη στην προπόνησή τους. Οι μύες βασίζονται στην τεστοστερόνη και οι γυναίκες δεν έχουν μεγάλο ποσοστό αυτής, στον οργανισμό τους.

5. Λίγα λεπτά στο διάδρομο σε βοηθούν να αδυνατίσεις
Λάθος. Κατά μέσο όρο πρέπει να καις περίπου 3,500 θερμίδες τη μέρα. Αν τρέξεις σχεδόν 10 λεπτά στο διάδρομο θα έχεις κάψει μόλις 330 θερμίδες.

6.Το να κρατάς ημερολόγιο διατροφής σε βοηθάει
Οχι απόλυτα. Οι άνθρωποι κάνουν το λάθος να υπερκτιμούν τη σωματικής του ενέργεια και να υποτιμούν το φαγητό που καταναλώνουν. Συχνά πιστεύουν ότι έχουν γυμναστεί περισσότερο και έχουν φάει λιγότερο.

7.Πρέπει να κόψεις τα γλυκά και τη ζάχαρη για να αδυνατίσεις
Λάθος. Οι δίαιτες από μόνες τους είναι προσωρινές λύσεις. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να βάλεις στη ζωή σου μια σωστή μόνιμη διατροφή.

8. Αν τρέξεις μαραθώνιο αποκτάς φυσική κατάσταση
Λάθος. Το να τρέξεις με μεγάλη ένταση για 5-10 λεπτά την ημέρα μπορεί να φανεί το ίδιο αποδοτικό με το να τρέξεις για σχεδόν 1 ώρα σε χαμηλότερο τέμπο.

9. Αρκούν 1-2 προπονήσεις την εβδομάδα
Λάθος. Χρειάζονται τουλάχιστον 3 προπονήσεις εβδομαδιαίως ώστε το πρόγραμμα που ακολουθείς να αποδώσει.

10. Τα διάφορα ροφήματα είναι ότι καλύτερο μετά την προπόνηση
Λάθος. Περιέχουν αρκετή ζάχαρη και δεν βοηθούν. Μετά την προπόνηση, ο ανθρώπινος οργανισμός χρειάζεται περίπου 20 γραμμάρια πρωτεϊνης και αρκετό νερό.

11. Χρειάζονται τουλάχιστον 2 εβδομάδες παύσης προπόνησης για να χάσεις ότι έχτισες
Λάθος. Αυτό μπορεί να συμβεί σε κάποιους οργανισμούς ακόμη και από τις πρώτες ημέρες μιας εβδομάδας. Εξαρτάται από το επίπεδο εκγύμνασης του καθενός.






0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες!
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!
- Τα ανώνυμα σχόλια όπως "Πολύ καλό, Υπέροχο..." κλπ. ενδέχεται να μην ανέβουν για ευνόητους λόγους.