Τρίτη, 12 Ιουνίου 2018

Χυμός από κεράσι για καλύτερο ύπνο

Bookmark and Share

Αντιμετωπίζετε προβλήματα στον ύπνο; Δυσκολεύεστε να κοιμηθείτε τα βράδια;
μήπως να δοκιμάζατε να πιείτε λίγο χυμό από κεράσι;Ένα ποτήρι από χυμό κεράσι το πρωί και
ένα το βράδυ μπορεί να σας βοηθήσουν να κοιμηθείτε καλύτερα τη νύχτα.

Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζουν ερευνητές από το πανεπιστήμιο της Λουιζιάνα στις ΗΠΑ, οι οποίοι βρήκαν ότι όταν κανείς πίνει δύο φορές τν ημέρα χυμό κεράσι επί δύο εβδομάδες, μπορεί να αυξήσει μέχρι και 90 λεπτά το συνολικό χρόνο που κοιμάται τη μέρα.

Η αϋπνία είναι ένα κοινό πρόβλημα στους ενήλικες και υπολογίζεται ότι επηρεάζει το 23-24% του πληθυσμού από 65 ετών και πάνω.

Ως αϋπνία ορίζεται η δυσκολία στον ύπνο κατά μέσο όρο για περισσότερα από τρία βράδια την εβδομάδα. Η μακροχρόνια έλλειψη ύπνου, πέρα από αίσθημα εξάντλησης στους πάσχοντες, μπορεί να επηρεάσει σοβαρά την υγεία των ατόμων, ειδικά των ηλικιωμένων.

Η αϋπνία συνδέεται με υψηλότερη επικράτηση του χρόνιου πόνου, υψηλή αρτηριακή πίεση, διαβήτη τύπου 2 και μείωση της γνωστικής λειτουργίας (άνοια).

Τα άτομα που υποφέρουν από αϋπνία συχνά στρέφονται στη λήψη υπνωτικών χαπιών και όπως αναφέρει ένας εκ των συγγραφέων της μελέτης, ο Frank L Greenway, τα φάρμακα μπορεί με τη σειρά τους να οδηγήσουν σε περαιτέρω προβλήματα.

«Τα υπνωτικά χάπια μπορεί να είναι μια επιλογή για τους νεότερους, όμως στους ηλικιωμένους τετραπλασιάζουν τον κίνδυνο πτώσης, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε σπασμένους γοφούς και μερικές φορές ακόμη και σε πρόωρο θάνατο» είπε μιλώντας στη MailOnline.

Τα κεράσια είναι μια φυσική πηγή μελατονίνης, της ορμόνης που βοηθά στη ρύθμιση του κύκλου του ύπνου.



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες!
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!
- Τα ανώνυμα σχόλια όπως "Πολύ καλό, Υπέροχο..." κλπ. ενδέχεται να μην ανέβουν για ευνόητους λόγους.