Πέμπτη, 12 Ιουλίου 2018

Νικήστε τα συμπτώματα της ζέστης

Bookmark and Share

Διαβάστε ορισμένες συμβουλές για να αντιμετωπίσετε τα συμπτώματα της ζέστης.


Αν έχετε την δυνατότητα περιορίστε τις εξόδους σας ειδικά το μεσημέρι που ο ήλιος καίει περισσότερο. Προγραμματίστε τις δουλειές π θέλουνε τρέξιμο για νωρίς το πρωί ή γι το απόγευμα. Τ ίδιο κάνετε και για το γυμναστήριο ή την άσκηση ενώ φροντίστε ταυτόχρονα να πίνετε πολλά υγρά.

- Αν είσαστε ήδη έξω και αισθανθείτε περίεργα προσπαθήστε να βρείτε ένα κλιματιζόμενο χώρο όπως ένα εμπορικό κέντρο ή κάποιο κατάστημα και παραμείνετε εκεί μέχρι να δροσιστείτε αρκετά.

- Αν έχετε aircondition αφήστε το ανοιχτό σε μια σταθερή θερμοκρασία.

- Φοράτε αέρινα, ελαφριά και σε ανοιχτούς τόνους χρωμάτων ρούχα.

- Το καλό αντηλιακό, με υψηλό δείκτη προστασίας είναι υποχρεωτικό για την επιδερμίδα σας.

- Το καπέλο και τα γυαλιά ηλίου είναι απαραίτητα και συμπληρώνουν το καθημερινό σας στυλ.

- Να κουβαλάτε ένα μπουκάλι νερό μαζί σας έτσι ώστε ν το έχετε εύκαιρο σε περίπτωση που αισθανθείτε ότι το χρειάζεστε άμεσα.

- Καλό θα ήταν να πίνετε πολλά υγρά γενικότερα, τα οποία να μην περιέχουν αλκοόλ, καφεΐνη ή πολύ ζάχαρη.

- Οι ανεμιστήρες είναι χρήσιμοι κ βολικοί αλλά χρειάζεται προσοχή γιατί δεν εμποδίζουν την θερμοπληξία.

- Ένα δροσερό ντους είναι σίγουρο πως θα ρίξει τν θερμοκρασία και θα σας αναζωογονήσει!

- Όσο μπορείτε φροντίστε να αναπαύεστε ανά τακτά χρονικά διαστήματα σ σκιερά μέρη.

- Αποφύγετε να μένετε σε κλειστούς κ μη καλά αεριζόμενους χώρους.







0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες!
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!
- Τα ανώνυμα σχόλια όπως "Πολύ καλό, Υπέροχο..." κλπ. ενδέχεται να μην ανέβουν για ευνόητους λόγους.