Τετάρτη, 24 Οκτωβρίου 2018

Η τέλεια πλάτη σε πέντε βήματα

Bookmark and Share

Μια δυνατή και μυώδης πλάτη μπορεί να αναδείξει ένα σώμα, ακόμα και αν αυτό δεν είναι ιδιαίτερα γυμνασμένο. Ακολουθούν μερικές ασκήσεις για να έχετε καλύτερα αποτελέσματα.









Κωπηλατική με μπάρα
Εξαιρετική άσκηση που γυμνάζει όλους τους μυς της πλάτης, αρκεί να εκτελεστεί σωστά και με λίγα κιλά για αρχή, ώστε να κατανοήσουμε πλήρως την τεχνική της.

Άρσεις θανάτου με μπάρα

Σύνθετη άσκηση που γυμνάζει όλο το σώμα, επικεντρώνοντας στους κάτω μυς της πλάτης. Σημαντικό είναι να κρατήσετε τα πόδια σας λυγισμένα, την πλάτη ίσια και τους κοιλιακούς σφιγμένους καθ’ όλη την διάρκεια της κίνησης για να αποφύγετε επιβάρυνση στην μέση.

Κωπηλατική με αλτήρες ένα- ένα χέρι

Σχετικά απλή άσκηση που ενδυναμώνει ξεχωριστά τις δύο πλευρές της ωμοπλάτης, επικεντρώνοντας στον πλατύ ραχιαίο («φτερά»). 




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες!
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!
- Τα ανώνυμα σχόλια όπως "Πολύ καλό, Υπέροχο..." κλπ. ενδέχεται να μην ανέβουν για ευνόητους λόγους.