Δευτέρα, 25 Μαΐου 2020

Νιώθεις κόπωση; Τι να φας για να αποκτήσεις ξανα την ενέργεια σου

Bookmark and Share

Η ισορροπημένη διατροφή είναι απαραίτητη όχι μόνο για να διατηρούμε ένα υγιές και όμορφο σώμα, αλλά και για να έχουμε καλή διάθεση και
ενέργεια. Ο σύγχρονος τρόπος ζωής μας
δεν είναι ιδιαίτερα υγιής και αυτό συχνά επηρεάζει το σώμα και τον οργανισμό μας. Λίγο η κούραση στη δουλειά, λίγο η έλλειψη ενός καλού ύπνου, φτάνει ένα σημείο της ημέρας που νιώθουμε τις δυνάμεις μας να μας εγκαταλείπουν και αδυνατούμε να προβούμε σε οποιαδήποτε δραστηριότητα.

Η μόνη λύση για να υπερνικήσουμε την κόπωση, βρίσκεται ωστόσο σε τροφές που συνδυάζουν φυτικές ίνες και πρωτεΐνες, περιέχοντας λιγότερες από 200 θερμίδες και χωρίς λίπη και ζάχαρη.

Ξηροί καρποί
Οι ωμοί, μη αλατισμένοι ξηροί καρποί δίνουν μια γερή δόση ενέργειας, καθώς παρέχουν πολύτιμα θρεπτικά συστατικά όπως πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και βιταμίνες. Πιο συγκεκριμένα, περίπου 23 αμύγδαλα το πρωί συνδράμουν στη σταθεροποίηση του σακχάρου για την υπόλοιπη ημέρα.
Αν πάλι νιώθετε το άγχος να σας καταβάλλει, φάτε 12-14 κομμάτια καρυδόψιχα. Τα ω-3 λιπαρά που περιέχουν, θα βελτιώσουν τη διάθεσή σας και θα τονώσουν το μυαλό σας.

Αυγά
καμία τροφή δεν έχει τόσο συνδυαστικό πακέτο βιταμινών, πρωτεϊνών και μετάλλων όσο ένα αυγό. Τα αυγά έχουν πολλά οφέλη όπως το άπαχο κρέας, συμπεριλαμβανομένων των πρωτεϊνών, των βιταμινών του συμπλέγματος Β και του σιδήρου. Τα αυγά είναι το ιδανικό σνακ μετά τη γυμναστική, καθώς βοηθούν στην αποκατάσταση των μυών.

Φρούτα και λαχανικά εποχής
Όταν τα φρούτα και τα λαχανικά βρίσκονται στην εποχή τους έχουν τη μέγιστη θρεπτική αξία κι έτσι παρέχουν στον οργανισμό μας τη μέγιστη ποσότητα θρεπτικών συστατικών.

Μαύρη σοκολάτα
Πολλές φορές η δουλειά μπορεί να δημιουργήσει άγχος, το οποίο μειώνει την ενέργειά μας για το υπόλοιπο της ημέρας. Το πιο απλό που μπορείτε να κάνετε σε τέτοιες περιπτώσεις, είναι να καταναλώσετε ένα κομμάτι μαύρης σοκολάτας. Όχι μόνο απελευθερώνει τις ενδορφίνες που θα βελτιώσουν αμέσως τη διάθεσή σας, αλλά επηρεάζει και τη σεροτονίνη, η οποία κατευνάζει τα νεύρα.

Νερό με λεμόνι
Όταν αισθάνεστε λίγο κουρασμένοι πιείτε νερό με 1 στυμμένο λεμόνι για πρόσθετη βιταμίνη C.
Η αφυδάτωση μπορεί να επιβραδύνει τόσο τον μεταβολισμό όσο και τα επίπεδα ενέργειας. Επίσης δοκιμάστε νερό καρύδας, το οποίο περιέχει ηλεκτρολύτες και κάλιο.

Καφές
Ο καφές, τα αναψυκτικά τύπου κόλα, το τσάι και η σοκολάτα περιέχουν καφεΐνη. Η καφεΐνη που περιέχεται στον καφέ αποτελεί για τους περισσότερους από εμάς μια καθημερινή ανάγκη που δίνει τόνωση. Η καφεΐνη λειτουργεί σαν διεγερτικό και προκαλεί εγρήγορση, ευεξία, ενώ μειώνει το αίσθημα της κούρασης. Βέβαια, η υπερβολική κατανάλωση καφεΐνης μπορεί να προκαλέσει τα αντίθετα αποτελέσματα, όπως πονοκέφαλο και εκνευρισμό. Είναι απαραίτητο να μη καταναλώνουμε πάνω από 3 φλιτζάνια καφέ ημερησίως.

Χαμηλά σε λιπαρά γαλακτοκομικά προϊόντα
Η λακτόζη που βρίσκεται στα γαλακτοκομικά προϊόντα με λίγα λιπαρά, είναι ένας πολύ καλός τρόπος να μειώσετε την αίσθηση της πείνας, λόγω των υψηλών επίπεδων πρωτεΐνης που διαθέτει, δίνοντας άμεσα ενέργεια στον οργανισμό. Μπορείτε να προσθέτετε γάλα στον καφέ σας ή ακόμη καλύτερα να καταναλώνετε στο πρωινό σας, γιαούρτι χαμηλών λιπαρών, γιατί όσο και αν η καφεΐνη μας ωθεί να ξεκινήσουμε δυναμικά τη μέρα μας, η τακτική κατανάλωση μπορεί σε βάθος χρόνου να επηρεάσει την υγεία. Σύμφωνα με έρευνες, η καφεΐνη αυξάνει την ποσότητα ασβεστίου που χάνεται στα ούρα.



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες!
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!
- Τα ανώνυμα σχόλια όπως "Πολύ καλό, Υπέροχο..." κλπ. ενδέχεται να μην ανέβουν για ευνόητους λόγους.