Τρίτη, 30 Ιουνίου 2020

Βάλτε στη διατροφή σας τα βερίκοκα

Bookmark and Share

Τα βερίκοκα είναι αγαπημένα καλοκαιρινά φρούτα γιατί εκτός από νόστιμα είναι ο απόλυτος σύμμαχος για λεπτό και
υγιές κορμί.Ειδικότερα, πρόκειται για το ιδανικό σνακ, αφού είναι χορταστικά και ολιγοθερμιδικά (περίπου 25 θερμίδες το καθένα). Λόγω τον φυσικών σακχάρων που περιέχουν ικανοποιούν την επιθυμία μας γι κάτι γλυκό κι έτσι δεν χρειάζεται να καταφεύγουμε σ κάποιο παχυντικό επιδόρπιο.


Ένα ακόμη θαυματουργό συστατικό τους είναι οι φυτικές ίνες. Σύμφωνα με πολλές έρευνες, άλλωστε, οι τελευταίες θεωρούνται το κλειδί για την απώλεια βάρους. Γιατί; Επειδή δημιουργούν αίσθημα κορεσμού, συνεπώς περιορίζουν την τάση μας γι τσιμπολογήματα. Βοηθούν επίσης στο μεταβολισμό του λίπους και στν καύση των θερμίδων.


Τα κίνητρα για να τα προτιμήσουμε όμως δεν σταματούν εδώ, αφού τα «χρυσόμηλα», όπως τα χαρακτήριζαν οι Ρωμαίοι, θεωρούνται άριστη πηγή βιταμίνης Α (συμβάλλει στην υγεία των ματιών και της επιδερμίδας), βιταμίνης C, φλαβονοειδών (γνωστά για τν αντιοξειδωτική τους δράση), αλλά και καροτενοειδών (β-καροτένιο, λυκοπένιο κ.ά.).


Αν τώρα αισθάνεστε πως έχετε φουσκωμένη κοιλίτσα, τότε υπάρχει ένας ακόμη λόγος να τα επιλέξετε, αφού η κατανάλωσή τους βοηθά στην ομαλή πεπτική λειτουργία και ταυτόχρονα καταπολεμά τη δυσκοιλιότητα (λόγω της κυτταρίνης και της πηκτίνης).


Προτιμήστε τα φρέσκα ώριμα βερίκοκα (όσο πιο πορτοκαλί είναι, τόσο περισσότερα καροτενοειδή περιέχουν), χωρίς ωστόσο να πείτε «όχι» και στ αποξηραμένα. Τα τελευταία μπορεί να έχουν περισσότερες θερμίδες, είναι όμως πιο πλούσια σε ασβέστιο, φώσφορο και σίδηρο.






0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες!
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!
- Τα ανώνυμα σχόλια όπως "Πολύ καλό, Υπέροχο..." κλπ. ενδέχεται να μην ανέβουν για ευνόητους λόγους.