Σάββατο, 12 Δεκεμβρίου 2020

Ποια εορταστικά φαγητά «εκτοξεύουν» τη χοληστερίνη

Bookmark and Share

Οι γιορτές ξεκίνησαν κι ένα πράγμα είναι σίγουρο. Η διατροφική απελευθέρωση που θα φέρουν τα πλουσιοπάροχα τραπέζια των Χριστουγέννων και
της Πρωτοχρονιάς θα εκτοξεύσουν την χοληστερίνη μας στα ύψη.

Πέρα όμως από το ποσοτικό κομμάτι ένα σημαντικό ζήτημα που τίθεται είναι κ το ποιοτικό, καθώς πολλά απ τα εδέσματα των εορτών είναι πολύ πλούσια σε κακά κορεσμένα λιπαρά και χοληστερόλη. Είναι λοιπόν σημαντικό, ιδιαιτέρως για άτομα με προβλήματα με την καρδιά τους, όπως υψηλή πίεση, υψηλή χοληστερίνη κ.α., να προσέξουν λίγο παραπάνω την ποιότητα του φαγητού τους.


Τι θα πρέπει λοιπόν να κάνετε αν ανήκετε στην "ευαίσθητη ζώνη";

- Προτιμείστε γαλοπούλα ή κοτόπουλο αντί για χοιρινό
- Μαγειρέψτε με ελαιόλαδο ή φυτική μαργαρίνη αντί για βούτυρο
- Προτιμείστε λευκά αντί για κίτρινα τυριά
- Προτιμείστε μελομακάρονα αντί για κουραμπιέδες και γλυκά με κρέμες ή σοκολάτα
- Έχετε πάντα αρκετή σαλάτα στο πιάτο σας
- Μην βάζετε πρόσθετο αλάτι στ πιάτο σας

Ειδικότερα, τα άτομα με υψηλή χοληστερίνη, συστήνεται η χρήση λειτουργικών προϊόντων, όπως φυτικής μαργαρίνης και λευκού τυριού με φυτικές στανόλες. Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφάλειας τροφίμων συμβάλουν στ μείωση της χοληστερίνης κατά 8 – 10 %, στα πλαίσια μιας σωστής και ισορροπημένης διατροφής.




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες!
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!
- Τα ανώνυμα σχόλια όπως "Πολύ καλό, Υπέροχο..." κλπ. ενδέχεται να μην ανέβουν για ευνόητους λόγους.