Πέμπτη, 22 Φεβρουαρίου 2018

10 πράγματα που δεν ξέρετε για το μυαλό


Αν έπρεπε να μαντέψετε πόσα εγκεφαλικά κύτταρα χρησιμοποιούμε απλά για να ισορροπήσουμε, ή πόσα χρόνια χρειάζεται το ανθρώπινο μυαλό για να ενηλικιωθεί, είστε βέβαιοι πως

Το πλύσιμο των χεριών «ασπίδα» κατά των ιώσεων

Το πλύσιμο των χεριών ναι πολύ σημαντικό. Είναι το πρώτο μέτρο προφύλαξης από τις μεταδοτικές ασθένειες και

Στομαχική γρίπη: Τι είναι και πώς θα την αντιμετωπίσετε

Την περίοδο του χειμώνα τα παιδιά στο σχολείο αλλά και όσοι εργάζονται σε κλειστούς χώρους, πλήττονται συχνά από περιοδικές επιδημίες ιογενούς γαστρεντερίτιδας, που

Πονόδοντος: 7 δοκιμασμένα γιατροσόφια μέχρι να πάτε στον οδοντίατρο

Ημέρες γιορτών, σας έπιασε ξαφνικός πονόδοντος και ο οδοντίατρός σας μπορεί να σας δει την επόμενη ημέρα. Τι κάνετε;Εκτός από τα παυσίπονα που ανακουφίζουν από τον πόνο στα δόντια και

Η θρεπτική αξία των αποξηραμένων φρούτων

Τα αποξηραμένα φρούτα συνεχίζουν να διατηρούν τα θρεπτικά συστατικά τους, να είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και να αποτελούν μία υγιεινή επιλογή σνακ.Με εξαίρεση κάποιες

Η απώλεια ύπνου επηρεάζει την ανδρική λίμπιντο


Οι μειωμένες ώρες ξεκούρασης και γενικά η απώλεια ύπνου επηρεάζουν την ανδρική λίμπιντο και μειώνουν την παραγωγή τεστοστερόνης στον οργανισμό. Αυτό υποστηρίζει

Το πολύ αλάτι προκαλεί πονοκεφάλους

Η μείωση της πρόσληψης αλατιού θα μπορούσε να μειώσει την εμφάνιση πονοκεφάλων έως και κατά ένα τρίτο, σύμφωνα με όσα υποστηρίζει μια νέα έρευνα..Οι ερευνητές διαπίστωσαν, ότι

Τετάρτη, 21 Φεβρουαρίου 2018

Πόσα κιλά παίρνουμε για κάθε μισή ώρα χαμένου ύπνου τη μέρα...

Επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Μπρίστολ στη Βρετανία και το Ιατρικό Κολέγιο Weill Cornell στο Κατάρ, πραγματοποίησαν μία μελέτη, σύμφωνα

Όταν προσπαθούμε να θυμηθούμε κάτι, ξεχνάμε!

Η θύμηση ενός πράγματος εξασθενεί τη μνήμη άλλων, ανταγωνιστικών πραγμάτων
Μια νέα επιστημονική έρευνα έρχεται να επιβεβαιώσει κάτι που λίγο  πολύ όλοι έχουμε

Οι αρνητικές σκέψεις μπορούν να μας ξεκάνουν!

Η σχέση ανάμεσα στη σύνδεση του νου με το σώμα δεν είναι μια καινούρια ιδέα. Οι περισσότεροι άνθρωποι γνωρίζουν, για παράδειγμα, ότι το στρες

Γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση: Πώς θα την αντιμετωπίσετε

Η γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση είναι η κατάσταση κατά την οποία το όξινο γαστρικό περιεχόμενο, αντί να συνεχίσει τη φυσιολογική του ροή από το στομάχι προς το λεπτό έντερο για να

Οι ανθυγιεινές επιλογές μας κόβουν δεκαετίες ζωής!

Ο ανθυγιεινός τρόπος ζωής, συμπεριλαμβανομένης της παχυσαρκίας, του καπνίσματος και της κατανάλωσης αλκοόλ, μπορεί να μειώσει το προσδόκιμο όρο ζωής ενός ατόμου έως και

Ζάχαρη: Ένας επιπλέον κίνδυνος για την καρδιά

Η στήλη αυτή απέφευγε μέχρι σήμερα να κατατάξει τη ζάχαρη στους παράγοντες κινδύνου, γιατί συνειδητά δεν ήθελε μία ακόμα απόλαυση της ζωής να την κατατάξει στις απαγορεύσεις.Η ζάχαρη που περιέχεται στα γλυκά, στους χυμούς, στα

Ατάκες που μπορούν να γίνουν οδηγός για μια καλύτερη ζωή

Η ζωή είναι μια και μοναδική, γι’ αυτό αξιοποίησε την στο έπακρο. Σε μια εποχή όπου η οικονομική δυσπραγία έχει οδηγήσει αρκετούς

Τρίτη, 20 Φεβρουαρίου 2018

Αυτές τις τροφές δεν πρέπει ποτέ να τις τρώτε ωμές

Γνωρίζετε φυσικά ότι πρέπει να αποφεύγετε το ωμό κρέας και τα ωμά αυγά.Υπάρχουν όμως πολλές ακόμη τροφές που πρέπει οπωσδήποτε να

Τι αλλάζει στο σώμα σου όταν περπατάς 5 λεπτά την ημέρα;

Mία από τις αβλαβείς μορφές άσκησης στις μέρες μας είναι το περπάτημα. Μπορείτε να χάσετε ένα κιλό την εβδομάδα ή περισσότερο, εξαρτάται από

Νυκτουρία: Τρόποι πρόληψης και αντιμετώπισης

Ξυπνάτε στη μέση της νύχτας νιώθοντας την ανάγκη να πάτε τουαλέτα. Επιστρέφετε στο κρεβάτι σας με την ελπίδα να συνεχίσετε τον ύπνο σας μέχρι το πρωί.

Καθημερινές τροφές που αποτελούν ελιξήριο νεότητας

Υπάρχουν κάποιες απλές, καθημερινές τροφές που περιέχουν αντιοξειδωτικά και θρεπτικές ουσίες οι οποίες μπορούν να παγώσουν τον χρόνο. Αποτρέπουν την εμφάνιση ρυτίδων και