Πέμπτη, 16 Μαρτίου 2017

Οι 4 μύθοι του γυμναστηρίου

Bookmark and Share

Αυτοί είναι οι τέσσερις πιο γνωστοί μύθοι του γυμναστηρίου:

1. Δεν είναι δυνατή η τοπική απώλεια λίπους.Επομένως, δε χρειάζεται να
γίνονται χιλιάδες κοιλιακοί καθημερινά. Αν ήταν δυνατή η τοπική απώλεια λίπους, θα ήταν τότε δυνατή και η τοπική κατά προτίμηση αποθήκευση λίπους, πράγμα που δε γίνεται φυσικά. Οι αποθήκες λίπους είναι γενετικά καθορισμένες και συνήθως είναι στην κοιλιά για τους άνδρες και στους μηρούς για τις γυναίκες.

2. Η προπόνηση με βάρη βοηθάει στις δίαιτες διατηρώντας ή αυξάνοντας τη μυϊκή μάζα αυξάνοντας έτσι το βασικό μεταβολισμό. Δεν πρόκειται να αυξήσει τη μυϊκή μάζα των γυναικών τόσο όσο φαντάζονται.

3. Σάουνα, ατμόλουτρα, πλαστικές φόρμες κτλ βοηθούν στην εφίδρωση και στην απώλεια νερού και όχι λίπους.

4. Κρέμες και λάδια αδυνατίσματος, μασάζ και ειδικά μηχανήματα δεν μπορούν να «καταστρέψουν» ή να «κάψουν» το λίπος. Το λίπος είναι λιποκύτταρα σταθερά σε αριθμό που αυξάνονται ή μειώνονται σε μέγεθος, ανάλογα με το ενεργειακό ισοζύγιο της διατροφής (και την αναλογία μακροσυστατικών)

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες!
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!
- Τα ανώνυμα σχόλια όπως "Πολύ καλό, Υπέροχο..." κλπ. ενδέχεται να μην ανέβουν για ευνόητους λόγους.