Κυριακή, 11 Αυγούστου 2013

Γλώσσα του σώματος και φλέρτ

Bookmark and Share

Η γλώσσα του σώματος φανερώνει τα συναισθήματα μας και τις σκέψεις καλύτερα από τα λόγια. Ο τρόπος με τον οποίο
στεκόμαστε, κάνουμε χειραψία ή χαιρετάμε κάποιον δηλώνουν πολλές φορές σκέψεις τις οποίες διστάζουμε να μοιραστούμε. Πολλές φορές η επικοινωνία μας μέσω της γλώσσας του σώματος γίνεται χωρίς καν να το συνειδητοποιούμε!

Όταν γνωρίζουμε, επομένως, καινούργια άτομα είναι σημαντικό να ξέρουμε να αναγνωρίζουμε αλλά και να στέλνουμε τα σωστά μηνύματα μέσω της γλώσσας του σώματος! Καταλαβαίνουμε, λοιπόν, πόσο σημαντικό ρόλο πάιζει η γλώσσα του σώματος στο φλερτ.

Φλέρτ με τα μάτια: Κοίταξε αυτόν/ην που σε ενδιαφέρει στα μάτια για περίπου πέντε δευτερόλεπτα. Κάποιες φορές χρειάζεται να το κάνεις πάνω απο μία φορά ώστε να καταλάβει οτι όντως τον/την κοιτάς και δεν έπεσε το βλέμμα σου τυχαία.
Φλερτ με κινήσεις: Ανάλογα με το φύλο σου μπορείς να δείξεις γοητεία με κάποιες απλές κινήσεις. Εαν είσαι γυναίκα, χάιδεψε τα μαλλιά σου,προέβαλε το λαιμό σου ή γλείψε τα χείλη σου. Αν είσαι άντρας, φτιάξε τα μαλλιά σου, γλείψε τα χείλη σου ή πρόβαλε το στέρνο σου αλλά με φυσικό τρόπο. Χρησιμοποίησε τη γλώσσα του σώματος για να ενισχύσεις τα πλεονεκτήματα σου και να προβάλεις τα καλύτερα στοιχεία σου.


Φλέρτ με χαμόγελο: Ένα όμορφο, γεμάτο αυτοπεποίθηση χαμόγελο συνδυασμένο με κάποια άλλη τακτική φλερτ είναι σίγουρο ότι θα προκαλέσει τη συμπάθεια του στόχου σου.
Φλέρτ με “κατεύθυνση”: Δώσε προσοχή ώστε τα πόδια σου και οι ώμοι σου να “δείχνουν¨ προς το μέρος του στόχου σου ακόμα και όταν δεν μιλάτε.
Φλερτ με άγγιγμα: Βρες ευκαιρίες κατά τη διάρκεια της συζήτησης ώστε να τον/την αγγίξεις. Αυτό μπορεί να ξεκινήσει απο την αρχή της γνωριμίας με μία χειραψία, να συνεχιστεί με ένα “τυχαίο” άγγιγμα του χεριού καθώς γελάτε ή ενα ελαφρύ χάδι στον ώμο καθώς πηγαίνεις στο μπάνιο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες!
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!
- Τα ανώνυμα σχόλια όπως "Πολύ καλό, Υπέροχο..." κλπ. ενδέχεται να μην ανέβουν για ευνόητους λόγους.