Τετάρτη, 12 Απριλίου 2017

Δέκα τρικ για να μη νοιώθετε υπερκόπωση

Bookmark and Share

Ο ιδανικός συνδυασμός της προσωπικής με την επαγγελματική ζωή αποδεικνύεται συχνά πολύ δύσκολος και οι περισσότεροι δυσκολεύονται να βρουν την πολυπόθητη ισορροπία, με αποτέλεσμα, στην προσπάθεια να γίνουν όλα, το αίσθημα της κόπωσης να είναι
αυτό που κυριαρχεί στο τέλος.
Το περιοδικό Time σε συνεργασία με το Inc.com παρουσίασαν τα 10 τρικ που μπορούν να εφαρμοστούν στην καθημερινότητα όλων κ έτσι να καταπολεμηθεί η κούραση και η απογοήτευση όταν νομίζουμε ότι δεν τα καταφέρνουμε:

1. Αναγνωρίστε και ξεπεράστε την τυραννία του παρόντος
Οι άνθρωποι που δρουν πάντα στη στιγμή δεν βλέπουν μπροστά και δεν κάνουν σχέδια για την επίτευξη των στόχων και των ονείρων τους, Αν και πάντα θα υπάρχουν πράγματα που πρέπει να κάνετε μέσα στην καθημερινότητά σας, τα περισσότερα από αυτά που σκέφτεστε δεν είναι πράγματι τόσο απαραίτητα και σημαντικά να γίνουν. Για αυτό:

2. Αναρωτηθείτε: Είναι πραγματικά όλα αυτά απαραίτητα;
Πάρτε την πρόκληση και παραδεχτείτε ποιες είναι οι καθημερινές σας συνήθειες. Πρέπει πραγματικά να πάτε σε αυτό το μίτινγκ; Είναι όντως ανάγκη να συντάξετε την τάδε ή τη δείνα αναφορά; Πρέπει οπωσδήποτε να απαντήσετε σε αυτό το e-mail; Σε πολλές περιπτώσεις, οι απάντηση είναι «όχι», απλώς τα κάνετε όλα από συνήθεια. Καλό θα ήταν να περιορίσετε στο μέγιστο του δυνατού τα καθήκοντα που δεν επείγει να γίνουν άμεσα, ώστε να έχετε χρόνο για τα πράγματα που είναι όντως σημαντικά.

3. Αναδιατάξτε την ατζέντα σας
Κάποιες φορές η απάντηση στην ερώτηση «Πρέπει όντως να γίνουν αυτά;» είναι «Ναι, αλλά όχι εδώ και τώρα». Ρωτήστε τον εαυτό σας: «Ποιο είναι το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να κάνω σήμερα»; Ετσι, αν κάποιες από τις δουλειές που έχετε σημειώσει ή προγραμματίσει να κάνετε σήμερα, αλλά δεν είναι τόσο απαραίτητες να τις μεταθέσετε για κάποια άλλη μέρα. Με λίγα λόγια, θέστε προτεραιότητες και αναδιοργανώστε την ατζέντα σας.

4. Κατανονήστε και ρυθμίστε τον τρόπο με τον οποίο λειτουργείτε και φέρνετε εις πέρας τις υποχρεώσεις σας
Ολοι εργαζόμαστε διαφορετικά. Κάποιοι ξεκινούν την ημέρα τους με χαλαρό τρέξιμο πριν ξεκινήσουν για τη δουλειά, άλλοι με έναν ζεστό καφέ και άλλοι με λίγη σκέψη και χαλάρωση που θα τους δώσει δύναμη για να βγάλουν την ημέρα. Κάποιοι δουλεύουν πιο αποτελεσματικά τη νύχτα. Το κλειδί της επιτυχίας είναι να καταλάβουμε πότε και πώς ο δικός μας οργανισμός λειτουργεί καλύτερα και κατά συνέπεια είναι πιο αποδοτικός και έχοντας αυτό ως μπούσουλα να λειτουργούμε στην καθημερινότητά μας.

5. Προγραμματίστε να κάνετε πρώτες-πρώτες τις πιο σημαντικές υποχρεώσεις
Ποιες είναι οι προτεραιότητές σας για αυτό τον μήνα, την εβδομάδα, σήμερα; Οποιες και να είναι, βάλτες τις πολύ ψηλά στην ατζέντα σας, ώστε όταν τις ολοκληρώσετε και δεν έχετε δυνάμεις για κάτι άλλο να μην πιέσετε τον εαυτό σας στα άκρα. Συνήθως, όταν κάτι σημαντικό το προγραμματίζουμε για λίγο αργότερα, αλλά πρέπει οπωσδήποτε να το κάνουμε, τότε είναι που πιεζόμαστε και κουραζόμαστε περισσότερο.

6. Δώστε χρόνο στον εαυτό σας για χαλαρές και ευχάριστες σκέψεις
Το να παρέχετε στον εαυτό σας χρόνο να χαλαρώνετε και να «αδειάζετε» το μυαλό σας από πράγματα τα οποία σας επιβαρύνουν. Δεν χρειάζεται να σκέφτεστε τη δουλειά ή πράγματα που δεν μπορείτε να λύσετε επί τόπου λίγο πριν κοιμηθείτε. Τα σκέφτεστε έτσι κι αλλιώς όλη την υπόλοιπη ημέρα. Αν δεν μπορείτε να χαλαρώσετε με μια θετική σκέψη στο σπίτι σας, βάλτε τα αθλητικά σας και κάντε μια βόλτα μέχρι το κοντινότερο πάρκο. Ο καθαρός αέρας βοηθάει έστω και αν είναι μόνο για 15 λεπτά.

7. Θέστε όρια
Κανένας δεν μπορεί να είναι σε εγρήγορση 24 ώρες το 24ωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα. Θέστε τα όριά σας: Πόση ώρα θα δουλεύετε, πόση ώρα θα ξοδεύετε για τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειά σας και πόση για εσάς τους ίδιους.

8. Να χρησιμοποιείτε στρατηγικά τα «ναι» και τα «όχι» σας
Δεν μπορείτε να λέτε σε όλα «ναι». Κάποιες φορές πρέπει να λέτε και «όχι» ή έστω «όχι, αν δεν…» ή «ναι, μόνο εάν…». Πάντα να λαμβάνετε υπόψη σας τις επιπτώσεις που θα έχει για εσάς η μία ή άλλη απάντηση.

9. Πολεμήστε τους «περισπασμούς»
Σύμφωνα με έρευνες, οι περισσότεροι άνθρωποι αποσπώνται πάνω από 30 φορές την ώρα: τηλέφωνα, e-mails, μηνύματα, επισκέψεις στο γραφείο κλπ. Η λίστα μπορεί να είναι ατελείωτη. Ωστόσο, θα πρέπει με σωστό προγραμματισμό να πολεμήσετε τους περισπασμούς. Για παράδειγμα, μπορείτε να ελέγχετε τα e-mails, συγκεκριμένες ώρες την ημέρα κα.

10. Να θυμάστε πάντα τον αντίκτυπο που έχουν οι επιλογές σας πάνω στους άλλους ανθρώπους
Αν είστε γονιός ή επιχειρηματίας που έχει τη δική του επιχείρηση ή ηγετικό στέλεχος μιας εταιρείας κλπ, αποτελείτε πρότυπο και οι επιλογές σας θέλοντας και μη επηρεάζουν και άλλους ανθρώπους. Με το να διαχειρίζεστε σωστά τον χρόνο σας και να θέτετε προτεραιότητες δίνετε καλύτερο παράδειγμα.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες!
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!
- Τα ανώνυμα σχόλια όπως "Πολύ καλό, Υπέροχο..." κλπ. ενδέχεται να μην ανέβουν για ευνόητους λόγους.