Τετάρτη, 2 Αυγούστου 2017

Έφαγες παγωτό; Μάθε σε πόση ώρα θα το κάψεις!

Bookmark and Share

Όταν γνωρίζουμε πόση ώρα περπάτημα πρέπει να κάνουμε για να κάψουμε το παγωτό, το κρουασάν σοκολάτας ή το χάμπουργκερ που μόλις φάγαμε, έχουμε περισσότερες πιθανότητες να καταναλώσουμε λιγότερες θερμίδες, σε σύγκριση με το αν γνωρίζουμε
 πόσες θερμίδες έχουν τα αντίστοιχα τρόφιμα.
Σ’ αυτό το ενδιαφέρον συμπέρασμα κατάληξαν πρόσφατα οι ερευνητές απo το Πανεπιστήμιο Texas Christian. Σύμφωνα μάλιστα με τον επικεφαλής ερευνητή Ashlei James «το ζωηρό περπάτημα είναι κάτι το οποίο ο καθένας μπορεί να αντιληφθεί κ αυτός είναι ο λόγος γι τον οποίο παρουσιάσαμε στα μενού τα λεπτά ζωηρού περπατήματος που χρειάζονται γι να κάψουμε τις θερμίδες των τροφίμων.»

Στο πλαίσιο της έρευνας 300 συμμετέχοντες 18-30 ετών χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες στις οποίες δόθηκαν τα ίδια μενού με μπέργκερ, σάντουιτς κοτόπουλου, σαλάτα, τηγανητές πατάτες, επιδόρπια, αναψυκτικό και νερό. Η διαφορά ήταν ότι στa άτομα της πρώτης ομάδας το μενού δόθηκε χωρίς άλλες πληροφορίες, σε εκείνα της δεύτερης αναφέρονταν οι θερμίδες τν γευμάτων, ενώ σε εκείνα της τρίτης δίνονταν πληροφορίες όσον αφορά το πόση ώρα άσκησης (όπως περπάτημα) θα έπρεπε να κάνουν γι να «κάψουν» όσα θα έτρωγαν.

Το αποτέλεσμα της μελέτης ήταν ότι για τα άτομα της πρώτης κ δεύτερης ομάδας δεν σημειώθηκε κάποια διαφορά όσον αφορά τν κατανάλωση. Ωστόσο, γι εκείνα που ενημερ
Το συμπέρασμα των ερευνητών είναι ότι ίσως τελικά η απλή αναφορά των θερμίδων που περιέχονται σε ένα τρόφιμο δν αρκεί για να ελέγχουμε τν ποσότητα που καταναλώνουμε. Όταν όμως γνωρίζουμε ότι π.χ. για να κάψουμε ένα κρουασάν μ σοκολάτα πρέπει να βγούμε με το σκύλο βόλτα για δυο ώρες, ή ότι για να κάψουμε ένα μάφιν με βατόμουρο πρέπει να κάνουμε δουλειές στο σπίτι επί δύο ώρες, ενώ ένα παγωτό ξυλάκι «απαιτεί» μια ώρα περπάτημα, τελικά τρώμε λιγότερο!

















0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες!
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!
- Τα ανώνυμα σχόλια όπως "Πολύ καλό, Υπέροχο..." κλπ. ενδέχεται να μην ανέβουν για ευνόητους λόγους.