Κυριακή, 20 Αυγούστου 2017

Καλοκαιρινές τροφές ομορφιάς

Bookmark and Share

Θάλασσα, ήλιος και ζέστη εξουθενώνουν το σώμα και τις αντοχές μας, αλλά και κάθε μικρή ατέλεια που το χειμώνα την παραβλέπαμε,
τώρα μας φαίνεται
πιο έντονη από ποτέ.

Έτσι, ενώ βρισκόμαστε για τα καλά στα μέσα του καλοκαιριού, η τάση γι φροντίδα κ περιποίηση του σώματος γίνεται πιο απαραίτητη από ποτέ.

Η φύση έχει προνοήσει λοιπόν, να μας προφυλάσσει απ τις ανεπιθύμητες συνέπειες της εποχής χαρίζοντας μας τροφές με θαυματουργή θρέψη και επίδραση στον οργανισμό μας!

Φράουλες, ισχυρό αντιοξειδωτικό όπλο

Σήμα κατατεθέν του καλοκαιριού αποτελούν οι φράουλες, οι οποίες ξεχειλίζουν από βιταμίνη C. Αποτελούν ισχυρό αντιοξειδωτικό κ μπορούν να καλύψουν τις ημερήσιες ανάγκες ενός μέσου ενήλικα με μόλις 2/3 του φλιτζανιού.

Παράλληλα με την αναμφισβήτητα ωφέλιμη δράση τους, δεν παύουν να αποτελούν μια πινελιά στην καθημερινότητα, καθώς μπορούν να συνδυαστούν σε σαλάτες, σε γλυκά ή σκέτες ή ανάμικτες με άλλα φρούτα και να ικανοποιήσουν γευστικά των ουρανίσκο μας.

Καρπούζι, ο σταρ της ενυδάτωσης

Για τους περισσότερους, δεν νοείται καλοκαίρι χωρίς καρπούζι. Σε μια περίοδο που η αφυδάτωση αποτελεί σημαντικό εχθρό του δέρματος, και ο συνδυασμός του καυτού ήλιου επιβαρύνει την ελαστικότητα και τη φρεσκάδα της επιδερμίδας, το καρπούζι έρχεται να δώσει τη λύση. Αποτελεί το πιο ενυδατικό φρούτο του καλοκαιριού με νερό σε ποσοστό 92%!

Καταρρίπτοντας το διατροφικό μύθο για τις θερμίδες, έχει μόνο 32 ανά μερίδα, ενώ παράλληλα αποτελεί πλούσια πηγή σε βιταμίνη C, β-καροτίνη, καθώς κ λυκοπένιο που συμβάλλει στην πρόληψη του καρκίνου και την προστασία της καρδιάς.

Ντομάτες, Πιπεριές

Λαχανικά πλούσια σε βιταμίνη C, αντιοξειδωτικά και λυκοπένιο (ντομάτα), μπορούν να συμπληρώσουν ιδανικά τα γεύματά μας, δημιουργώντας πολύχρωμες σαλάτες και δροσίζοντας τον ουρανίσκο μας τα ζεστά μεσημέρια.

Καλαμπόκι

Ο εμπλουτισμός της σαλάτας μας, ή του καθημερινού μας φαγητού με λίγες κουταλιές της σούπας καλαμπόκι μπορεί να ενδυναμώσει τον οργανισμό και το ανοσοποιητικό μας.

Αποτελεί πλούσια πηγή βιταμινών Β, απαραίτητο συστατικό για την παραγωγή ενέργειας, προλαμβάνοντας την κόπωση και την εξουθένωση από τη ζέστη, ενώ παράλληλα προστατεύει από τη ζημιά που προκαλεί η ηλιακή ακτινοβολία.

Τσάι

Από την κατηγορία «αντίδοτα» στην αφυδάτωση δεν θα μπορούσε να λείπει το τσάι. Ένα ποτήρι παγωμένο δίπλα σε μια παραλία, εν ώρα περιπάτου ή εν ώρα εργασίας μπορεί όχι απλά να ενυδατώσει άμεσα τον οργανισμό, αλλά να ανακουφίσει και να δροσίσει από τη ζέστη ως ένα αντιοξειδωτικό και εύγεστο ρόφημα.

Κλειδί υγείας και ομορφιάς

Η φύση λοιπόν, μας προμηθεύει με όπλα για τη διατήρηση της φρεσκάδας του δέρματος, την αποφυγή των ρυτίδων και τη διαφύλαξη ενός ισχυρού ανοσοποιητικού που αντανακλάται ως υγεία στο πρόσωπό μας!

Η επιλογή των παραπάνω τροφών σε καθημερινή βάση, αποτελεί κλειδί στη διατήρηση της υγείας και της ομορφιάς του δέρματος. Φροντίστε μόνο να είναι όσο το δυνατόν πιο φρέσκα, ώστε να διατηρούν τις θρεπτικές τους ουσίες και τη γευστικότητά τους.










0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες!
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!
- Τα ανώνυμα σχόλια όπως "Πολύ καλό, Υπέροχο..." κλπ. ενδέχεται να μην ανέβουν για ευνόητους λόγους.